Tuesday, March 25, 2014

KEPUTIHAN

Adakah Sebelum Ini Anda Mengalami Perkara Seperti Berikut:

  1. Kegatalan pada kemaluan?
  2. Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
  3. Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?
  4. Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?
  5. Anda menjadi kurang keyakinan diri dan hubungan anda dengan suami semakin dingin?


Jika JAWAPAN anda kepada persoalan diatas “YA” Maka pasti kerunsingan dan keresahan anda terhadap perkara tersebut akan lenyap selama-lamanya. Jadi teruskan Pembacaan ye.

Keputihan Jika tidak dirawat memberi ketidakselesaan kepada anda & pasangan!

Sebelum ini mungkin anda telah mencuba pelbagai rawatan di klinik ataupun hospital untuk menghilangkan keputihan, namun tidak berhasil. Walaupun sekejap sahaja ia hilang, kemudian selang 3 atau 5 hari kemudian, keputihan itu datang kembali. Sungguh mengecewakan!

Saya ingin berkongsikan dengan kaum hawa bagaimana untuk menyelesaikan masalah keputihan yang tiada kesudahannya! Saya pun seperti anda, kadang-kala masalah ’remeh’ seperti ini sentiasa menghantui minda dan yang paling menakutkan ia boleh menjejaskan perhubungan dengan orang tersayang.

Saya juga tahu apabila anda ingin "bersama" suami, pasti anda perlu ke Tandas terlebih dahulu untuk “membuang” keputihan tersebut. Owh! Begitu menyeksakan... Kesiannnn.. ~

Ramai wanita termasuk diri saya sendiri menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi saya silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu.

Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.

Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita. Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.

Apabila berlaku keputihan anda segera pergi mendapatkan rawatan di klinik. Kemudian anda mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran. Seperti biasa ramai orang sedang menunggu untuk menerima rawatan di klinik tersebut. Lebih kurang 1 jam kemudian barulah nama anda dipanggil.


Disini saya pasti bukan main tebal lagi muka anda untuk memberitahu doktor yang anda ada keputihan. Di kepala anda ligat bermain "adakah aku perlu tunjuk keputihan ini pada Doktor? "

Setelah itu anda diberikan ubat. Ubat tersebut adalah antibiotik dan juga ubat anti kulat. Ubat antikulat tersebut mungkin dalam bentuk krim ataupun dalam bentuk supositori untuk dimasukan kedalam faraj.

Bukan itu sahaja, ubat untuk pasangan anda juga diberikan. Dan keseluruhan rawatan menelan wang anda lebih dari RM50!! Dan masa anda juga banyak dihabiskan untuk berjumpa dengan Doktor.

Kemudian selang seminggu atau sebulan, keputihan datang lagi. Anda sudah pening dan tidak tahu apa nak buat lagi. Dan bercadang untuk ke klinik berjumpa sekali lagi dengan Doktor. maka situasi ini berlaku secara berulang-ulang tanpa ada penghujungnya.

Tahukah anda, menurut kajian daripada: Melbourne Sexual Health Centre, mengatakan bahawa 77% wanita yang menerima rawatan antibiotik untuk keputihan akan mengalami jangkitan semula selepas sebulan rawatan diberikan!

Anda Tidak Perlu Lagi Risau Kerana Saya ada penyelesaiannya!

Tahukah anda bahawa rawatan keputihan yang anda terima adalah jenis ‘fast-acting’(bertindak cepat). Ya benar sekali bahawa anda telah diberikan ‘ubat sintetik’ untuk memusnahkan organisma yang menyebabkan keputihan.

Namun, ia tidak hilang selama-lamanya. keputihan akan tetap kembali selepas itu.

Oleh itu apa yang ingin saya dedahkan disini adalah cara dengan pengambilan Supplement BIDADARI XO yang sudah 16 tahun di pasaran Malaysia dan juga Antarabangsa. Saya akan bantu anda semua bagaimana untuk menghilangkan keputihan selama-lamanya!!



Sebotol [375ML] : RM 128.00 + Kos Pos Laju [RM 6.00 SEMENANJUNG]

Harga Jimat untuk Pembelian 2 Botol RM 206.00 + Kos Pos Laju [RM 9.00 SEMENANJUNG]
Jimat RM 50.00 + FREE KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

No comments:

Post a Comment